Новата мисъл
"Новата мисъл", 47 лекции на ООК, държани от Учителя Беинса Дуно през 1932-1933 година,
ИК "Жануа'98", ISBN: 978-954-376-015-2, Страници: 846, София, 2008 г.
Tърси в книгата / 852 страници
стар правопис (Ѣ,Ѫ) Галерия
СЪДЪРЖАНИЕ
47 беседи
1. Новата мисъл
Обикновени и необикновени прояви на природата (втори вариант)
Разумните сили в природата (втори вариант)
3. По този път
По този път (втори вариант)
Малката истина (втори вариант)
Правилно отношение (втори вариант)
Вътрешни сили в човека (втори вариант)
Люби Бога (втори вариант)
Всякога услужвай (втори вариант)
9. Здрава мисъл
Здрава мисъл (втори вариант)
10. Три типа хора
Трите типа хора – положителен, отрицателен и неутрален (втори вариант)
Новата канализация (втори вариант)
13. Една похвала
15. Вътрешни опити
17. Две правила
19. Новата песен
21. Честното ухо
Честното ухо (втори вариант)
22. Ухото
Ухото (втори вариант)
Съотношение с природата (втори вариант)
24. Човешкият нос
За човешкия нос (втори вариант)
Принципи, закони, сили и форми (втори вариант)
26. Устата
Устата (втори вариант)
Развити и недоразвити (втори вариант)
28. Общи положения
Устата (продължение) (втори вариант)
29. Окото
Окото (втори вариант)
Ползата от знанието (втори вариант)
Слушайте разумното (втори вариант)
32. Трите посоки
Трите посоки (втори вариант)
Човешката уста (втори вариант)
34. Живите линии
Живите линии (втори вариант)
Въжделенията на човешката душа (втори вариант)
36. Добрата постъпка
Добрата постъпка (втори вариант)
37. Обходата
Обхода (втори вариант)
Законът за ограничението и законът за свободата (втори вариант)
Организиране на вътрешния човек (втори вариант)
Свещена област на живота (втори вариант)
Разните положения на ревността (втори вариант)
Красиви линии в природата (втори вариант)
Съответствие на нещата (втори вариант)
Основа за знанието (втори вариант)
Новите положения на живота. Мисловата централа (втори вариант)
47. Работа и почивка
Почивка (втори вариант)
ОПИСАНИЕ
“…Често хората се запитват защо са дошли на земята.Отговорът е прост: Човек е дошъл на Земята да учи.Много време е учил и много знания е придобил. Важното е какво е приложил от тези знания. Той знае какво нещо е доброто и какво-злото, въпреки това, защо са допуснати доброто и злото в света.Той говори за тях, като нещо отделно от него. Когато доброто и злото не са поставени на своето място, те действат, но не произвеждат нужния резултат…”
Събуди се Вечният порядък

